پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118944
دستگيري "تمساح خليج " با گردش مالي 500 ميلياردي/ ترانزيت 100 تن مواد از طريق دريا
تاریخ انتشار : 1393/06/30 17:03:02
نمایش : 1015
سردار موئدي گفت: يکي از سرشبکه‌هاي ترانزيت مواد مخدر به کشورهاي حاشيه خليج فارس دستگير شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار مؤيدي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از دستگيري تمساح خليج، يکي از سرشبکه‌هاي ترانزيت مواد مخدر به کشورهاي حاشيه خليج فارس در جريان يک عمليات اطلاعاتي 5ساله خبر داد و افزود:اين فرد 30ساله و بي‌سواد است.در چند سال گذشته از طريق دريا 100 تن مواد مخدر را به کشورهاي عربي ترانزيت کرده است.

به گفته مويدي ، گردش مالي «تمساح خليج» 500 ميليارد تومان بوده و داراي تابعيت ايراني و اهل يکي از شهرهاي جنوبي کشور است. عمده فعاليت وي در جنوب پاکستان بوده و مواد مخدر را به درياي عمان و خليج فارس ترانزيت مي‌کرده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت:اين فرد اغلب اوقات در خارج از کشور سکونت داشت و در يکي از ترددهايي که به ايران داشت دستگير شد.

 اين فرد متولد سال 1362 و در سوابقش فرار از سربازي ديده مي‌شود، اما عليرغم آنکه بي سواد است يکي از بزرگترين شبکه‌هاي قاچاق و توزيع مواد مخدر را در ايران و پاکستان رهبري مي‌کرده است.

تمساح خليج در چهره‌هاي مختلف و پوشش‌هاي گوناگون در حوزه جنوب ايران و پاکستان فعاليت مي‌کرده و حين دستگيري‌اش در حال هدايت براي قاچاق بيش از 100 تن مواد مخدر به حوزه آبهاي آزاد بوده است که ناکام ماند.

مويدي عمده فعاليت تمساح خليج را در بحث قاچاق ترياک اعلام کرد و گفت: هنگام دستگيري اين فرد مقادير قابل توجهي سلاح نيز از وي کشف شد و پيش از آن نيز در جريان تحقيقاتي که براي دستگيري وي آغاز شده بود، تعدادي سلاح گرم نيز از وي کشف و ضبط شده بود.

به گفته مويدي خريد و فروش املاک منطقه يکي ديگر از فعاليت‌هاي تمساح خليج بوده و فعاليت وي به حدي بوده که اقداماتش روي قيمت املاک منطقه تاثيرگذار بوده است.رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پايان از اقدامات سردار محمدي يگانه رئيس پليس استان هرمزگان قدرداني کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html